کلینیک مشاوره پزشکی 2015 جهانی کلیه در روز، رایگان SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلینیک مشاوره پزشکی 2015 جهانی کلیه در روز، رایگان SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

در روز دهم روز جهانی کلیه، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان پزشکی مشاوره، که به معنی زیادی برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری و پیشگیری از این بیماری است.
همانطور که همه ما می دانیم 12 مارس، 2015 دهمین روز کلیه جهانی است، موضوع خود را "کلیه برای همه بهداشت" است. با توجه به آمار، عوارض سالانه پایان سیج بیماری کلیه در چین به 0.01٪ رسید، و ابتلا به بیماری مزمن کلیه است تا 10٪. با این حال نه همه مردم می توانند درمان به موقع دریافت کنید، چرا که هیچ علائم زیادی را در مراحل اولیه وجود دارد. بنابراین ما باید با توجه بالا به پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی پرداخت، در نتیجه کاهش میزان ابتلا به آن است.
به منظور کمک به افراد بیشتری به وضوح در مورد بیماری کلیه می دانید، و ارائه پشتیبانی برای افرادی که به این بیماری کردم. SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان مشاوره پزشکی در روز کلیه جهانی، بیش از 20 کارشناسان و کارگر پزشکی در این فعالیت شرکت کردند. آنها تمام کسانی که مردم را در همان راه درمان، در طول این فعالیت، آنها حتی برخی از هدایت رژیم غذایی برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های کلیوی هستند به من بدهید. پس از آن مدیر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری را آزادی بیان در مورد پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی، او همچنین به مردم یادآوری به دور از الکل، سیگار و مواد مخدر دیگر که ممکن است کلیه ها آسیب برساند.
شما می دانید بیماری کلیوی یکی از "قاتل خاموش" است، بنابراین تشخیص زودرس و درمان به موقع به معنی زیادی برای بیمار بیماری کلیه، که می توانید آنها را کمک به جلوگیری از دیالیز حتی آسیب کلیوی معکوس می باشد. اگر شما بیمار بیماری کلیوی هستند و نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: